wtorek, 5 lipca 2011

Syrenka - Rozkminki jak zabić tytana i wygrać mastera ;)

Cześć wszystkim - od dłuższego czasu mam problem z wybraniem armii na Syrenkę, więc postanowiłem się podzielić przemyśleniami.

Od jednego Warszawskiego lokala jestem mocno napalony na Drop Wilki - jakby ktoś nie wiedział to jest lista na 5-6 składach GH w drop podach spadających w pierwszej turze. Dość długo zastanawiałem się nad rozpą i wyszło mi coś takiego:

HQ:
Rune Priest(Meltabomba, Chooser, Lightning, Paszcza)
Rune Priest(Meltabomba, Chooser, Talizman, Lightning, Huragan)
Rune Priest(Meltabomba, Paszcza, Huragan)

ELITES:
2x3WG(Terminatorka, Chainfist, combi-melta, Drop Pod)
Lone Wolf(Terminatorka, Chainfist, Storm Shield)

TROOPS:
3x7GH(melta, sztandar, Drop Pod)
3x8GH(melta, sztandar, Drop Pod)

HEAVY:
2x6 Fangów(3 Miski, 2 Laski, Drop Pod)
5 Fangów(4 miski, Drop Pod)

Grałem podobną rozpą już na lokalu i muszę powiedzieć, że armia się sprawdza na wszystkich prawie marinów(inne wilki są troche średnie), Gwardię, Orków, CSMów - mam problemy z Demonami i Genkami, ale może przez nieogranie.

Jednak problem jest gdy dochodzi IA, jak grałem z Karkówą moja rozpa w połączeniu z błędami, które popełniłem nie mogła zabić Achillesów, Brayracha ani Caestusa. Muszę sprawdzić jej działanie na Skarku i jego Tytanie :) .


Kolejnym pomysłem byli CSMi z Tytanem:
HQ:
2xLasher

ELITES:
2x3Termosy(Reaper, 2 Combi-Melty, Chainfist, Landek)

TROOPS:
2x5Berków
5CSMów w Rhino

HEAVY:
Tytan

Do tej rozpy potrzebowałbym dokończyć mojego Tytana, a sam pomysł wydaje mi się sensowny - mam 2 Landki przeciw Pojazdom z wkładką, 2 razy termosy, które w razie grania z Tytanem wchodzą w Deepa, a z innymi armiami otwierają Pojazdy. Jednak tylko 3 Miękkie scory mnie nie przekonują - do przemyślenia.

3ci pomysł Tytan z GK(Coteaza nie tknę jak to mówiłem po DMP :) )

HQ:
2xINQ(Rady, Psychotroki)

ELITES:
2x6Purifierzy(3 Halabardy, MC młotek, 2 Psycannony, Rhino)

TROOPS:
4xStrike Squad(Młotek, Psycannon, Razor Psycannon)

HEAVY:
Tytan

Ta opcja też wydaje mi się mocna, ale nie grywałem dużo GK, więc nie jestem przekonany do grania taką armią. Myślałem też o morzu termosów+Tytan. Tą rozpą mogę zabić innego tytana w turę, bo 12 Psikawek+ Tytan to jest to.



Może wy macie jakieś pomysły na Syrenkę i podzielicie się przemyśleniami? Jakieś pomysły jak zmienić rozpę którąś, by była bardziej skuteczna? Jestem otwarty na porady :)

3 komentarze:

  1. Libra z Sanctuary i Shroudingiem daje Tytanowi większe bezpieczeństwo imho. Ci Incy są tacy z dupy jak dla mnie.

    Choć opcja Grand Master i Tytan z outflanka jest megazabawna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbyś nie doczytał to żadne zasady specjalne armii nie działają na Tytana - w tym Shrouding itd. ;) . Outflank też nie zadziała, bo ma wypisane na co działa i tam nie ma Super Heavy Walkers ;) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem po co czytać zasady :P

    OdpowiedzUsuń