środa, 29 czerwca 2011

Treningi przed Syrenką

Wczoraj rozpocząłem przygotowania do Syrenki Zagłady. Moim przeciwnikiem był Skark. Rozegraliśmy dwie niepełne bitwy(przez mój brak czasu :/).

Rozpiska

CCS(4x meltagun, fist, chimera)
CCS(4x meltagun, fist, chimera)

Psykerzy(8+1, chimera)
Quad Launcher Battery(2 działa)
Quad Launcher(1 działo)

PCS(4x melta, Chimera)
IS(lascannon
IS(lascannon


PCS(4x melta, Chimera)
IS(lascannon
IS(lascannon

Vendetta
Vendetta
2x Vendetta

Hellhamer Heavy Tank(extra sponsons)

Grałem przeciwko Grey Knightom Skarka:

Coteaz
Libra

2x Purifierzy(10tka i 5tka w Razorach)

4x Assasinki
3 Warriorów z chimerą
Grey Knightci z psikawą

Warhound Titan(2x Laser)


W 1szej bitwie wygrał zaczynanie, wystawił się szeroko z Tytanem w rogu. Ja ustawiłem się w rogu ale w miarę rozproszony. Przejąłem inicjatywę, ale przez Coteaza musiałem przerzucać - za 2gim razem się nie udało. Skark z Tytana zniszczył mi Chimerę i pogruchotał 2 ISy. Shake'ował jedną Vendettę(2 pojedyncze z PCSami były w outflanku).

W mojej turze Hellhamer okazał się mieć za krótki zasięg by coś zrobić, z laserów ogłuszył 2 chimery. Skark w swojej zrobił screena by ochronić się przed outflankiem, z Tytana rozwalił mi Hellhamera. Ja w odpowiedzi z Quadów trochę pogruchotałem mu screena z assasinek. W swojej trzeciej Skark zniszczył mi większość armii więc poddałem grę.

W drugiej ja zaczynałem. Ustawiłem się w rogu rozproszony oraz na środku. Skark zagrał na rezerwy. W 2giej wyjechały mu zaledwie dwa pojazdy więc zostały rozstrzelane. W 3ciej wyjechały następne ale Tytan ciągle siedział w rezerwie. Pootwierałem mu pojazdy bo Skark nie zdał żadnego covera 3+ na chimerach - za to od quad launcherów zdawał perfekcyjnie(12 na 12 zdanych bodajże). Musieliśmy skończyć bitwę(mój brak czasu) ale Skark powiedział mi, że dałbym radę z nim wygrać ok 14-6 - aczkolwiek mam świadomość, że to przez opieszałość Warhounda.

Refleksje: Hellhammer jest bardzo kiepski, muszę przetestować jakiegoś innego Benka.
Tytan jest ultragięty, nawet pomimo tego, że na Syrence kosztuje 250pkt więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz